Days
Hours
Minutes
Seconds

Frokostseminar:
Effektiv overtagelse med digitale sjekklister

Vi vil presentere hvordan byggherre og entreprenør kan sikre seg at overtagelsen blir ryddig og forutsigbar. Ettersom overtagelsen har stor betydning for begge parter vil vi gi råd og tips til å unngå tabber.  Formalfeil er unødvendige og kan koste partene dyrt, siden det å oppnå overtakelse er avgjørende for å stanse dagmulkt/forsinkelse, å utløse rett til å sende sluttoppgjør, overføring av risikoen til byggherre og start reklamasjonsfrister.

Et digitalt verktøy for bygg og anleggsbransjen sørger for at både små og store bedrifter kan få bedre kontroll på overtagelsen samt samle all kommunikasjon på ett sted.

 

Papirløse sjekklister skaper bedre arbeidsflyt og kostnadsbesparelse:

Vi er av den oppfatning at dersom byggherre og entreprenører har tilstrekkelig kunnskap om den kontrakten som er inngått for et byggeprosjekt, samtidig som det brukes et kvalitetssikret digitalt verktøy undervis i prosjektet, er det penger å spare på bunnlinjen.

Overordnet tidsplan under seminaret:

08.00 - 08.15

Introduksjon m. Ninja og Jon Gudmund

08.15 - 09.00

Tips og råd til gjennomføring av overtakelse og registreringsforretning

09.00 - 09.30

Digitalisering av overtakelsesprotokoll og registreringsforretning

09.30 - 10.00

Mingling

Foredragsholdere

Ninja Roede

Advokat og partner, Codex Advokat Oslo AS

Ninja Roede arbeider hovedsakelig med rådgivning og rettslige prosesser innenfor fagområdene eiendom og entreprise. Hun er avdelingsleder for entrepriseavdelingen.
Hun har lang erfaring innen kjøp, salg og utleie av alle typer eiendom, regulerings- og byggesaker, entreprise, forvaltning av boligselskaper, seksjonering, tinglysing mv. Roede har bred prosedyreerfaring for de alminnelige domstoler og skjønnsprosesser innenfor et bredt spekter av saker, bl.a. kjøp, salg og utleie, entreprise, håndverkertjenester, naboloven, eiendomsmegling, servitutter mv. Hun har også bred erfaring som foredragsholder innen fagene entrepriserett.

Jon Gudmund Gunnarsson

Customer Success Manager, CHECKD

Jon Gudmund jobber med behovene kunden har, og rutiner for bruk av CHECKD. Han holder kurs, workshops, foredrag og passer på at alle kunder i CHECKD får full utnyttelse av systemet. – Det handler ikke bare om å se behovene, men også potensialet de har til å utvikle seg videre digitalt.

Påmelding

TIRSDAG 11. FEBRUAR 2020 - OSLO

Sted: Akersgata 51, 0180 Oslo 
Tidspunkt: 11. februar 2020 08:00 – 10:00 
Pris: GRATIS

Ved registrering godtar jeg Codex sin personvernerklæring Checkd sin personvernerklæring

Kjenner du noen som kan være interessert i seminaret?